piątek, 13 kwietnia 2012

Kochany pamiętniku...

                                                                                                          13.04.2012r, piątek, 12:00

Drogi pamiętniku,

   jest fajnie - jak na razie. Postaram się dzisiaj zapomnieć o problemach i wziąć się za naukę! Może uda mi się zrobić choć jedną rzecz. I dzisiaj - pierwszy raz od tygodnia - wyjdę z domu. Idę dzisiaj do Weroniki po zeszyty, chociaż tak bardzo mi się nie chce :(
   Wczorajszy wieczór spędzony bardzo fajnie. Najpierw obejrzałam ''Ile waży Koń Trojański?'', a później zabrałam się za kończenie ''Północy''. Ryczałam przez 10 stron jak Damon umierał, to było straszne. Ale pociesza mnie to, że ożyje, hihihhi :D Polecam wszystkim całą sagę ''Pamiętniki Wampirów''. I to nie jest tylko książka o jakichś wampirach czy coś. Nawiązuje również do wielu problemów dzisiejszej młodzieży. Kolejną książką którą mam zamiar przeczytać jest ''Phantom''.
    Spadam komentować Wasze blogi :) Bye.
    Wracam dopiero w poniedziałek, bo jest weend, a ja muszę wyzdrowieć i wziąć się trochę za naukę!

Polecacie jakieś fajne książki?

22 komentarze:

  1. uwielbiam "Pamiętniki Wampirów"! :D Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sekretny dziennik Laury Palmer" + rowniez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka ,, Buszujący w zbożu'' - co prawda lektura szkolna ale godna polecenia (ja bd ja przerabiać za rok, ale przeczytałam przez święta)

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam Bikini i Dziewiętnaście Minut, swietne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię ksiązki o narkotykach ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na przykład jakie tytuły? Ja czytałam ''Pamiętnik Narkomanki'' i ''My, dzieci z dworca zoo''.

      Usuń
  6. a spodnie z jakieś miejskiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co mogłabym Ci polecić, ale mnie na przykład bardzo ciekawią książki detektywistyczne ;)
    Co do Pamiętników Wampirów to nie czytałam. oglądałam tylko serial ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś podsunąć mi jakieś tytuły?

      Ja jestem wielką fanką ''Pamiętników Wampirów'' i naprawdę zachęcam Cię do przeczytania, bo naprawdę, książki są zupełnie inne niż serial! Oczywiście serial też ogląda mi się z przyjemnością :)

      Usuń
  8. dzieki za komentarz :)
    nie lubie pamietnika wampirow wole dom nocy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom Nocy? Jestem na Spalonej, tj. 7 części. Na razie zrobiłam sobie przerwę, bo nie mogłam wyjść z transu :D

      Usuń
  9. dzieki za komentarz :)
    nie lubie pamietnika wampirow wole dom nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętniki Wampirów... Uwielbiam! Chociaż dopiero 1 księgę przeczytałam, a 2 pozostałe jeszcze nie. ;/
    Mogę Ci polecić Zmierzch - ale za pewne czytałaś. xD
    O, jeżeli nie czytałaś to przeczytaj ,,Umarli czasu nie liczą'' Kim Harris. Ciekawe. ;) Poleciłabym więcej książek, bo również lubię czytać książki w tej tematyce, ale nie pamiętam tytułów. ;]
    Pozdrawiam. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać następne części! :) Polecam w Empiku kupisz 4 księgi za 89,99 jeśli się nie mylę :) Albo o 10 zł taniej, nie pamiętam.
      Czytałam całą Sagę ''Zmierzch'' + ''Drugie życie Bree Tanner'' :)
      ''Umarli czasu nie liczą'' mogłabym uznać za hit - gdyby nie to, że nie było romansu :( A troszkę romansu musi być! ;)

      Usuń
  11. Ja tam wolę zmierzch ;p
    I polecam igrzyska śmierci i tunele ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. " Pamiętniki Wampirów " są po prostu cudowne , zarówno książka jak i serial <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja probowalam przebrnac prze ten serial ''Pamiętniki Wampirów'' ale jak zobaczylam w jednym z odcinkow ze lataja tam z kolkami i sobie je wbijaja w serce to nie wiedzialam czy sie smiac czy plakac
    nie moja bajka
    zdecydowanie bardziej wole sage zmierzch :P

    ja tez jestem chora wiec zycze duzo zdrowka :)

    polecam ksiazke "jesienna milosc" nicholasa sparksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no, ale prawdziwe wampiry zabija się kołkiem :D Ale oczywiście szanuję twoje zdanie :)

      Też życzę zdrowia, a co do książki to bardzo miło mi się czytało :)

      Usuń
  14. aaaa kocham 'Pamiętniki wampirów' <33333
    i Damona <33333333333

    czytałaś jakieś Sparksa- np 'ostatnia piosenka', 'wciąż ją kocham'? ;>
    są świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to mamy wiele wspólnego <3 Hihihihi :D

      Czytałam ostatnią piosenkę i moja ocena to 4/10. Jakoś mnie nie porwała ;)

      Usuń
  15. Fajna książka? Pamiętnik Narkomanki! Polecam Ci bardzoooo!

    Zapraszam do sb. ;)
    http://oczami-kubusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń