sobota, 7 kwietnia 2012

Prolog | Kochany pamiętniku...

Zaczynamy zabawę. Ewidentna wyjebka na to, czy ktoś to czyta. Ale jakby czytał to tez by było miło, nie? Napiszę tu co chce i jest dobrze. Miejsce by się wyżyć. Piszę to tylko dla siebie. Coś w rodzaju pamiętnika.

                                                                                              07.04.2012r, sobota, 00:54

Drogi pamiętniku,

   rozwala mnie od środka i nie tylko. Na każdy możliwy sposób. Nie wiem jak długo wytrzymam. Teraz marzę tylko o tym by mieć czerwony pasek, o wakacjach i nowej szkole w której może znajdę sens tego wszystkiego. Czasami nie wytrzymuję, sprawiam wrażenie jakby mnie to wcale nie ruszało, ale serio jest inaczej. Nie chcę tam wracać.
   Siedze sobie teraz sama, po ciemku, rozmawiam z Julią. Jednak to, że dałam jej adres do tego bloga było dobrą decyzją. Mam nadzieję, że zobaczy ile dla mnie znaczy, chociaż na pewno nie zdaje sobie z tego sprawy. Szczerze to mam tylko ją i Ray, która wie o mnie nawet więcej niż powinna. Boję się, że ją stracę.
   Dzisiaj będę pracowała nad Świadomym Snem. Bardzo mi na tym zależy. Zasypiam na siedząco, a pomimo to, zaraz idę kończyć czytać Pamiętniki Wampirów ''Uwięzieni''. Żałuję dzisiaj pewnej decyzji.

NIE OGARNIAM ANI TROCHĘ CO JEST Z GODZINAMI DODANIA :O

2 komentarze:

  1. Lovja . <3
    To już od dzisiaj pracujemy nad tym snem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się że tak, zeszyt kupiony, zaczynamy, nie? :D

      Usuń