poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Kochany pamiętniku...

                                                                                       16.04.2012r, poniedziałek, 22:30

Drogi pamiętniku,

   biorę się za siebie! I tak zawaliłam cały rok szkolny, więc muszę teraz nadrobić. Muszę mieć pasek i co najmniej bardzo dobre zachowanie. A z tym będzie najtrudniej :( Nie będę tu zanudzać głupotkami. Robię sobie przerwę od komputera i myślę nad usunięciem facebooka. Muszę tylko znaleźć kogoś kto zaopiekuje się moimi fanpage'ami. A z nk zrobię pewnie konto fikcyjne - niezły pomysł!
   Będę starała się pisać jak najczęściej i komentować Wasze blogi (na razie nie mam zbytnio czasu). Nie piszę więcej bo jest ciemno i mam nowa klawiaturę, do której muszę sie jeszcze przyzwyczaić. Jutro rano idę do lekarza, więc muszę wcześnie wstać. xoxo

                                                                                                                          Claudia.

12 komentarzy:

  1. nie obraz sie ale to mnie wlasnie zawsze wkurzalo w szkole
    ze mozna bylo poprawiac oceny
    to jest troche nie fair w stosunku do tych ktorzy ucza sie systematycznie
    bo ci co sobie olewaja, pojda, poprawia i jeszcze na koniec lepiej na tym wychodza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście, że się nie obrażę, wyraziłaś swoje zdanie i bardzo mi z tego powodu miło :)

      Usuń
  2. Masz racje, ale wiesz odpowiedzmy sobie na moim przykładzie. Uczę się bardzo dobrze (moja najwyższa średnia to 5.7), ale miałam takie małe załamanie i uznałam że się do niczego nie nadaję i szczerze, to tylko głupi kaprys nastolatki, ale - chciałam zniknąć wszystkim z oczu. Poddałam się i wszystko olałam, ale teraz na szczęście mam czas i szansę by wszystko poprawić. W takiej sytuacji bardzo się cieszę, bo ktoś daje mi szanse. Mam nadzieję, że już więcej nie będę w takiej sytuacji :)
    Sama nigdy nie poprawiałam ocen, bo uczyłam się wszystkiego na bieżąco, no ale miałam taka chwilę, załamanie nerwowe i tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze,średnia 5.7 ! wiesz,może nie nastawiaj się aż tak negatywnie. postarasz się i będzie dobrze :) poświęcisz trochę więcej czasu na naukę i niebawem obaczysz pozytywne efekty :) i mam nadzieję,że te załamania już się nie powtórzą. każdy wie,że lepiej jest się uczyć systematycznie (i ja to piszę...) .
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale w sumie 2 lata temu miałam - w 6 klasie :) Też mam nadzieję, że się nie powtórzą. A z tym uczeniem się systematycznie to wystarczy 15-20 minut dziennie na jeden przedmiot :D

      I tak z innej beczki to śliczny piesek :3 Coś się stało i nie mogę dodać ci komentarza :(

      Usuń
  4. Ja mogę się nimi zaopiekować :33

    OdpowiedzUsuń
  5. oceny to nie wszystko. uczę się na bieżąco i tyle,
    a poprawianie ocen ? uznaje ale nie tydzień przed końcem roku, :)

    masz jeszcze czas :) wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze będzie :) A jak u ciebie? Na jaką średnia się zapowiada? Bo widzę, że chyba chodzimy do tej samej klasy :3

      Usuń
  6. ciekawy blog :33 dasz rade.

    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń