środa, 18 kwietnia 2012

Kochany pamiętniku...

                                                                                                     18.04.2012r, środa, 18:57

Drogi pamiętniku,

    podoba mi się. Nie chodzę do szkoły już od tygodnia, tego chciałam. Zdążyłam się przez ten tydzień już tyle dowiedzieć z plotek :3 Ale lubię plotki, bo o byle kim się nie plotkuje! Byłam dzisiaj na dodatkowym angielskim i spotkałam za dużo moich nauczycieli... ale na szczęście jedna z nauczycielek mnie wyręczyła i odpowiadała na pytania czemu mnie nie było :)
    Jutro już do szkoły, mam test i kartkówkę, ale kartkówki pisać nie będę. Z polskiego pouczyłam się godzinę i mam nadzieję, że coś do głowy mi weszło! Jeszcze się pouczę, ale to później...
   Tak więc w nocy miałam atak astmy :3 I byłam w szpitalu, ale na szczęście nie zostałam na obserwację. Nie wiedziałam że mam astmę... Najgorsze jest to że na te inhalatory moja mama wydała strasznie dużo kasy! Zdzierają pieniądze z chorego, niefajnie.
 
    Jakby ktoś chciał zaprosić na facebook'u to się nazywam Firefly Pony, albo Księżniczka Luna bo jeszcze nie wszystkim się zmieniło. Hahaha, no wiem...


   A to jest moja Juleczka, kocham bardzo i tęsknie :* Kocham twój kolczyk, hihihi (klikajcie powiększenie, bo nie bardzo widać!). Wiem że to nie ma nic wspólnego z notką czy blogiem, ale cóż... Mam nadzieję, że niedługo będziecie już mogli oglądać moje zdjęcia!

                                                                                                                   Claudia.

11 komentarzy:

  1. ojeny
    z ta astma to nie brzmi zbyt ciekawie
    zycze zdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję tej astmy.
    masz racje zdzierają kase z chorego, bo wiadomo, że dla zdrowia musi kupić te leki, itp.

    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  3. zdzierstwo ;/
    astma to nie koniec świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję astmy, ale powiem ci, że też zmagam się z chorobą, przez którą muszę cały czas brać leki...

    OdpowiedzUsuń
  5. współczuję...będzie dobrze :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję ... ;(
    Otagowałam cie więcej informacji na moim blogu ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozbawił mnie strasznie twój opis profilu.
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez chcialam miec tu kolczyk ale wybralam jednak nad gorna warga :P

    podobaja Ci sie gorsety?

    u mnie do wygrania nowy STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń